Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем лампа масло 2.4 djt

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем лампа масло 2.4 djt

    Здравейте колеги проблема е че след поредното спукване на картер, и неговата смяна колата след като ми загрее на 75 градоса ми светва червената лампа за маслото !!!

    Моля за помощ ??

  • #2
    колко картера си пукал и веднага ли си гасил, че нещо май...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Пукал съм два пъти и съм гасил двигателя веднага

      Comment


      • #4
        Щом казваш че си гасил веднага ...наи вероятно имаш и проблеми с всмуквателя на помпата.
        5 Ланчии зад гърба си!
        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

        Comment


        • #5
          Мерси колега нещо друго можели да бъде ? И ако карам така какво ще стане ? ? ?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Pursuit_90 Покажи съобщение
            Мерси колега нещо друго можели да бъде ? И ако карам така какво ще стане ? ? ?
            Ще се окотят малки JTD нца.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              За сега карам така цяла седмица и ништо и затова питам. Питах маистори и те ми казват незнам.. тц

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Pursuit_90 Покажи съобщение
                За сега карам така цяла седмица и ништо и затова питам. Питах маистори и те ми казват незнам.. тц
                на загрял мотор премерете налягането на маслото и ще стане всичко ясно!
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  Колеги еми не е заграл мотора защото повече от 85 градоса невдига, щего премера тогава...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Pursuit_90 Покажи съобщение
                    Колеги еми не е заграл мотора защото повече от 85 градоса невдига, щего премера тогава...
                    85 градуса си е загрял мотора (не прегрял), някой стари шофьори на тази лампа и викат "лампата за основен ремонт", т.е. като ти светне не е добре дори до сервиза да я караш на самоход. В повечето случаи причината не е датчика, дано имаш късмет и да ти е сондата, но ако са лагери и продължаваш да си караш ще се вкараш в такъв филм, че ще се чудиш дали изобщо си струва да правиш ремонта.
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment

                    Working...
                    X